Voorstelling Van De Leden

Lieve mensen, geef hier allemaal een beschrijving van jezelf.

Ik ben Chlo├ź Boudry. Ik zit in de opleiding Toegepaste Psychologie op campus Vives in Kortrijk. Ik heb voor deze opleiding gekozen omdat ik een interesse heb in de werking van de menselijke geest.

Mijn naam is Jana Masschelin. Ik ben een 18-jarige studente in de opleiding 1ste jaar Toegepaste Psychologie op campus Vives Kortrijk.
Deze richting spreekt mij aan omdat ik graag naar mensen luister, hen wil kunnen helpen en weten hoe men soms denkt en zich gedraagt.

Naam: Silke Deberdt
Ik ben 18 jaar. Ik zit in de opleiding Toegepaste Psychologie op campus Vives te Kortrijk. Ik heb hiervoor gekozen, omdat ik geïnteresseerd ben in de menselijke gedragingen en gedachten. Ik help ook graag mensen en ben een luisterend oor.

Mijn naam is Marthe Lecluyse. Ik heb gekozen voor de opleiding Toegepaste Psychologie omdat ik in de eerste plaats graag met mensen omga. Bovendien geeft het mij positieve energie wanneer ik mensen kan helpen. Naast mijn leven als student ga ik graag op stap met mijn vrienden.

Ik ben Britt Lecoutre, 17 jaar. Ik heb gekozen voor Toegepaste Psychologie omdat ik het gedrag, de gedachten en de werking van de menselijke geest heel boeiend vind. Naast student in de Toegepaste Psychologie ben ik ook leidster in de chiro.

Ik ben Arne Muylle, 18 jaar en woon in Zonnebeke, een dorpje niet ver van Ieper. Ik heb de opleiding Toegepaste Psychologie gekozen omdat psychologische verschijnselen me interesseren en ik graag bezig ben met mensen.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License